Cu totii avem stari, avem emotii, avem ganduri. Si ele sunt interconectate, se influenteaza si se determina unele pe altele.
Si este atat de simplu, atat de profund, atat de inaltator si de datator de forta interioara atunci cand constientizezi ca tu esti stapanul lor si nu ele stapanele tale!!!

Adica atunci cand preiei controlul si nu mai lasi un gand, o emotie, o stare sa iti dicteze comportamentul, actiunile si tot ceea ce esti in acel moment.

Si nu o spun din carti, ci din experienta traita. Asumat.

M-am trezit intr-o dimineata cu o anumita nevoie. Si nevoia aceea parea sa fie singura care conteaza. Iar necesitatea mea ca nevoia sa fie satisfacuta parea sa fie cea care ma controla intru-totul.

Si cum Universul nu doarme niciodata 😁, evident ca mi-a dat sa experimentez. Adica a creat conditiile ca nevoia mea sa nu aiba nici o sansa de a fi satisfacuta.

Conform tiparului de zeci de ani… prima reactie a fost de frustrare. Am constientizat-o si mi-am trezit inima si mintea: „Cine sunt eu? Sunt doar aceasta nevoie? Ii permit ei sa ma defineasca acum? Sa ma controleze si sa imi determine starea???”

„Sunt infinit mai mult decat aceasta nevoie” – mi-au spus si inima si mintea. Si sunt atatea in mine cu mult mai frumoase, mai profunde, mai inaltatoare decat aceasta nevoie.


Nevoile vin din instincte – cum sunt foamea, setea, somnul sau din frici – cum sunt siguranta, puterea, aprecierea, respectul etc. Din inima nu vine nici o nevoie. Inima nu are nevoi. Doar mintea creeaza nevoi. Pentru ca doar in minte sunt fricile noastre.


Cand esti in inima, aliniat la adevarurile tale profunde, nu ai nevoi. Ci doar esti. Si iti este bine oricum ai fi. Pentru ca inima ta este conexiunea cu Dumnezeu. Si acolo este loc doar de iubire.

Cand ai o emotie, o stare, un gand si nu iti este bine, nu mai esti in inima si in adevarul tau profund.

Si atunci… opreste-te din toate, fa liniste in mintea ta si intreaba-te:

„Care este adevarul meu din inima mea? Sunt doar aceasta emotie, stare sau gand? Le permit lor sa ma defineasca acum? Sa ma controleze si sa imi determine cine sunt???”

